Oto jak wielka jest siła słowa: tam gdzie go zabraknie, znika świat (Olga Tokarczuk)

Katarzyna Golub

2014-12-08 21:12

Katarzyna Golub

Chciałam w ciekawy sposób zobrazować książkę Wojciecha Kuczoka pt. ,,Gnój''. Powieść składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział nosi tytuł ,,Przedtem'' – jest w nim opisana historia domu, w którym dochodzi do drastycznych zdarzeń. Drugi rozdział – „Wtedy” – to zapis cierpień, jakich doznawał syn Starego K. Ostatni rozdział zatytułowany „Potem” wyjaśnia, skąd wziął się tytuł całej powieści.

Moja praca składa się z trzech zdjęć, ponieważ tyle jest rozdziałów w książce. Chciałam, aby każda fotografia pasowała do któregoś z kilku/kilkunastu wybranych przeze mnie cytatów. Do każdego ze zdjęć dobrałam odpowiedni cytat.

Zależało mi na przedstawieniu książki w intrygujący sposób, wzbudzający zainteresowanie, pobudzający Waszą wyobraźnię.

Zachęcam do komentowania mojej pracy.

Komentarze